Kickboxing Academy Cup 2025
Light Contact i Kick Light
Data:
26.10.2025 (niedziela)
Miejsce zawodów:
OSIR
ul.Westfala 3a
ul.Westfala 3a
05-825 Grodzisk Mazowiecki
Miejsce rejestracji i kontroli wagi:
OSIR
ul.Westfala 3a
ul.Westfala 3a
05-825 Grodzisk Mazowiecki
Niedziela (26.10.2025)
08:00-10:00 waga
10:00-11:00 losowanie
Program zawodów:
Niedziela (26.10.2025)
08:00-10:00 waga
10:00-11:00 losowanie
11:00 - odprawa sędziów, kierowników ekip, trenerów
11:30 - rozpoczęcie zawodów
13:00 - oficjalne rozpoczęcie zawodów
14:00 -14:30 – przerwa obiadowa
14:30 - kontynuacja zawodów
18:00 - planowane zakończenie imprezy.
Organizator:
UKS BUDO Grodzisk Mazowiecki KICKBOXING ACADEMY
Współorganizator :
Urząd Marszałkowski
Patronat:
Polski Związek Kickboxingu
Patronat medialny:
Radio Bogoria
Gazeta Bogoria
Sponsorzy:
EXIMACO
Konkurencje/Kategorie wiekowe:
Light Contact- Kadet Młodszy/Kadet Starszy/Junior
Kick Light- Kadet Młodszy/Kadet Starszy/Junior
Zgłoszenia:
Zgłoszeń należy dokonać do dnia 20.10.2025r. (Poniedziałek) do 23:59 poprzez system SOI na stronie PZKB - https://pzkickboxing.pl/soi/zgloszenie/572
Opłaty:
- 80zł – od jednej formuły bądź kategorii,
-50 zł dodatkowa konkurencja
- Opłata startowa płatna na konto PZKB:
Dane do przelewów:Numer rachunku bankowego:
PKO BP S.A.
24 1240 6351 1111 0010 7766 7576Nazwa odbiorcy:
Polski Związek Kickboxingu
ul. Kopińska 12/16, 02-321 Warszawa
PKO BP S.A.
24 1240 6351 1111 0010 7766 7576
Polski Związek Kickboxingu
ul. Kopińska 12/16, 02-321 Warszawa
Ważne:
- Do dnia24.10.2025r. do godz.15:00 można dokonywać korekt zgłoszeń (zmiany kategorii wagowej) poprzez kontakt telefoniczny z organizatorem, bądź drogą mailową.
- Zgłoszenie do zawodów jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego komunikatu oraz regulaminu ogólnego zawodów organizowanych przez Klub Sportowy
Nagrody:
- Za 1, 2, 3 miejsce: medale oraz dyplomy
- Za 1 miejsce pamiątkowy puchar
- Dla każdego zawodnika pamiątkowy dyplom
Uwagi:
- zawody będą odbywać się zgodnie z regulaminem Polskiego Związku Kickboxingu
- start z wykupioną licencją amatorską lub licencja jednorazowa w kwocie 110zł do wykupienia za pośrednictwem strony internetowej: http://pzkickboxing.pl/licencje/add
- w dniu rejestracji należy dostarczyć wypełnione i podpisane oświadczenie trenera http://pzkickboxing.pl/dok/253,oswiadczenie,trenera.html
- w dniu rejestracji należy dostarczyć wypełnioną i podpisaną zgodę rodzica na udział w zawodach niepełnoletniego zawodnika
- czas walk zgodnie z regulaminem PZKB
- kategorie wagowe i wiekowe zgodnie z regulaminem PZKB
- organizator zastrzega sobie prawo do korekty w programie imprezy w porozumieniu z sędzią głównym zawodów
- organizator zastrzega sobie możliwość dokonania korekt czasowych powyższego harmonogramu informując bezpośrednio w trakcie zawodów
Kontakt z organizatorem:
Tomasz Bodzioch
tel: 530 483 592
e-mail :uks@budogrodzisk.pl
Regulamin zawodów
- Zawody odbywają się zgodnie z regulaminem PZKB.
- Każdy klub jest zobligowany do przestrzegania regulaminu zawodów, nakazów, zakazów, wykonywania poleceń obsługi zawodów oraz stosowania się do komunikatów wydawanych podczas trwania zawodów przez organizatora oraz sędziego głównego zawodów.
- Każdy klub wyznacza kierownika ekipy, który podczas zawodów będzie odpowiedzialny za pilnowanie przestrzegania przez zawodników, trenerów oraz osoby towarzyszące tj. rodziców, kibiców itp. regulaminu, nakazów, zakazów, wykonywania poleceń obsługi zawodów oraz stosowania się do komunikatów wydawanych podczas trwania zawodów przez organizatora oraz sędziego głównego.
- W przypadku nie stosowania się do komunikatów oraz regulaminu przez osoby z danego klubu tj. trenerów, zawodników, rodziców oraz inne osoby towarzyszące organizator oraz sędzia główny zawodów może nałożyć sankcje wobec klubu.
- Zawodnicy i trenerzy mogą wejść do strefy walk tylko w momencie wyczytania w celu stawienia się do walki.
- Zawodnicy i trenerzy wchodzą do strefy walk tylko w miejscach do tego wyznaczonych. Zabronione jest przeskakiwanie, przesuwanie barierek, słupków odgradzających strefę walk itp.
- Każdy klub dba o czystość i porządek podczas trwania zawodów. Kluby każdego dnia przed opuszczeniem hali zobligowane są do posprzątania miejsca, w którym przebywały.
- W przypadku zanieczyszczenia i nie uprzątnięcia po sobie miejsca trwania zawodów organizator może domagać się zadośćuczynienia /rekompensaty/odszkodowania finansowego.
- Za zniszczenia, uszkodzenia itp. dokonane przez zawodników, trenerów i osoby towarzyszące odpowiada klub.
- W przypadku zniszczeń i/lub uszkodzeń organizator może domagać się zadośćuczynienia /rekompensaty/odszkodowania finansowego.
- Zawodnicy udają się na dekorację w stroju klubowym (dres) oraz obuwiu sportowym. Zabronione jest wchodzenie na dekorację w klapkach i na boso. Zabronione jest wchodzenia do dekoracji w stroju do walki (spodenki, spodnie do walki).
- Do dekoracji medalowej zabrania się wchodzenia z flagami, chustami, szalikami i innymi przedmiotami, które zaburzają estetykę dekoracji.















